Sunday, March 25, 2012

AKu Belum Pasti


Asslamualaikum....hye membe,kawan,sahabat,dan sume yg mengenali diri yang hina lagi dina ini di sisi Mu..moga kalain sume sihat... teringat ke blog nie selalu je, kalau buleh hari2 nak up date, tp itu laa masa tak menentu.. td nak p riadah(sepak bola 2,3 kali jadi la,) turun-turn blok ni ujan,nek balik on laptop on la blog nie..hehehe

Alhamdulilah, hari jumaat ritu langkah bermula lagi untunk ke dua kali nya. selepas percubaan pertama ku gagal atas sebab2 tertentu. aku tak salahkan sapa2 dalam hal nie, namun kali nie semangat ku tak sama lagi macam kali pertama aku menguruskan perkara ini. ul semangat ku berkobar2, utuk k sana,da setle sume,hanya tinggal selangkah je lagi, segala2-galanya hancur dik kerana satu sebab....:(. tak pa la yg lepas, itulah yang Allah tetapkan untuk ku, itulah namanya kita ni merancang je taw. baik mana pun kita rancang kalau Allah da tetap gitu,gitu la.okeh!! yang penting Allah itu tak zalim, Alhamdulilah hikmahnya banyak sangat!!
okkk, sekarang nia aku nak cuba lagi, ya Allah bantulah aku dalam hal ni...
i"Allah akan ku teruskan juga ape pun terjadi..:) hati nak sangat ke 'sana'.
mohon juga sahabat2 ku doa kan ku di permudahkan Urusan...
sesungguhnya rezki Allah itu luas sangat.. suma nie Hak dya kan...
lastttt sekali,da nak magrib daa.... mohon maaf atas segala0galnya dari ku..


No comments:

Post a Comment